Støtter hjemmesiden Jeres digitale kampagnestrategi?
Når jeg rådgiver virksomheder i at blive mere synlige online, så er en analyse af deres hjemmeside noget af det første, vi kigger på. Min oplevelse er nemlig, at rigtig mange virksomheder spilder både penge og kræfter på digitale tiltag og kampagner uden rigtig at vide, om det virker. Eller […]
Succesfuld E-Mail Marketing: Formår I at vække følelser?
Email er en af de fem primære platforme, der er til rådighed, når man ønsker at booste sin virksomheds dialog med kunderne på nettet.
Mailadresserne er virksomhedens vej direkte ind i postkassen hos en gruppe eksisterende […]
Gå Fra Mig-Marketing Til Dig-Marketing
Enhver virksomhed, der er optaget af salg og markting, vil stille sig selv det afgørende spørgsmål: Hvordan får man de eksisterende kunder til at købe mere?
Her kan det være værdifuldt at se nærmere på, hvordan […]
Har du tænkt hele kampagnen igennem?
”Køb nu og spar 25 procent”
Det er let at komme til at sætte rabatter på mails ud til kunder, når man vil booste sit salg.
Men desværre er det ofte sådan, at rabatten i bedste fald […]
Det oversete element: Levering!
Dette blogindlæg handler om det sidste led i den digitale marketing, levering. Levering er en af de vigtigste faktorer for et godt resultat.
Marketing er en proces, der består af flere elementer, hvor reklamen blot er døråbneren […]
E-Mail Marketing: Er Jeres budskab klart?
Der en grænse for, hvor mange budskaber en modtager af et nyhedsbrev eller en salgsmail kan forholde sig til.
Af en eller anden grund, sættes disse regler helt til side marketingsmæssigt, når det er en mail, […]
Hvordan er Jeres hjemmeside bygget op?
De fleste, som arbejder med marketing kender til de fire kategorier: Stars, Dogs, Question marks og Cash cows.
Det er en overskuelig måde at kategorisere alle de varer og produkter, som er til salg i en […]