Få de fem grundlæggende redskaber til en succesfuld digital marketingkampagne her.
Man kan ikke tale om marketing uden at have et digitalt ben. Faktisk er den digitale del efterhånden blevet den væsentligste, når en kampagne skal tilrettelægges. Men hvordan sikrer man, at pengene bruges rigtigt, og hvordan kommer man i gang?
Hos Moving Digital rådgiver vi virksomheder i, hvordan man får mest muligt ud af det digitale kampagnebudget. Det er min erfaring at langt de fleste virksomheder i dag er bevidste om, at der skal sættes ind digitalt.
Men især BTB virksomheder halter stadig bagefter, når det kommer til den digitale salgsstrategi. Motivationen er der.
Men hvordan sikrer man, at pengene bruges rigtigt. At de annoncer, der betales for rammer rigtigt, og at man ikke bare spilder en masse medarbejdertid på mails og sociale medier, som reelt aldrig fører til mere salg?
Når man taler om digital marketing er der fem hovedkategorier, som bør bringes i spil
Det er Sociale medier, Google, Email, Website og Linkbuilding.