Gå Fra Mig-Marketing Til Dig-Marketing
Enhver virksomhed, der er optaget af salg og markting, vil stille sig selv det afgørende spørgsmål: Hvordan får man de eksisterende kunder til at købe mere?
Her kan det være værdifuldt at se nærmere på, hvordan man interagerer med sine kunder – og især når man arbejder online, er interaktionen afgørende […]
Succesfuld Digital Marketing: Brug virksomhedens intellektuelle kapital
Kunder køber ikke, hvad man gør. De køber, hvorfor man gør det.
I moderne digital marketing er det afgørende, at man fortæller kunderne, hvorfor man gør, som man gør. Derfor skal man nærmest krænge det inderste […]
Google Analytics: Øjnene der ser alt
Ved du nok om den trafik, der kommer ind på jeres hjemmeside?
Hvem er de?
Hvor længe er de på jeres hjemmeside?
Hvor kom de fra?
Og hvad klikker de på?
Det er uvurderlig viden for enhver, som arbejder med […]
Digital Marketing version 2.0: Taler I til mennesket bag skærmen?
Den lange liste af kontakter, mails, til kunder skal aktiveres og bruges i den digitale kampagne. Men det er sjældent, at virksomheder reelt er klar over, hvordan slutbrugerne – kunderne – reagerer på de nyhedsmails […]
Sådan opbygger du den perfekte salgs e-mail
Den perfekte salgsmail.
Sådan en skabelon er efterspurgt, når man arbejder med online marketing. Men når man taler om opbygning af en salgs-email, er det vigtigt at understrege, at det er et af de områder indenfor […]
Flow Marketing: Undgå at annoncere i blinde
Når man udregner værdien af sin digitale marketingskampagner, bør man anskue det ud fra et flow-perspektiv. Jeg kalder det Flow Marketing.
I alt sin enkelthed handler Flow Marketing om at få alle kampagner systematiseret i miniprogrammer. […]
E-mail Eller SoMe? Den lille forskel, der kan få afgørende betydning for en succesfuld digital kampagne
Man kan sagtens nå både unge og gamle med en marketing-kampagne på nettet. Men for at skabe en vellykket digital kampagne, skal den tilrettelægges, så den sættes ind præcist på de platforme, hvor målgruppen befinder […]