Bliv klar til digital marketing version 2.0.

Blog om de nyeste tendenser indenfor E-mail marketing, kampagnestrategi, content og sociale medier

Blog2019-01-02T14:26:30+00:00
  • marketing direction

Gå Fra Mig-Marketing Til Dig-Marketing

Enhver virksomhed, der er optaget af salg og markting, vil stille sig selv det afgørende spørgsmål: Hvordan får man de eksisterende kunder til at købe mere?

Her kan det være værdifuldt at se nærmere på, hvordan man interagerer med sine kunder – og især når man arbejder online, er interaktionen afgørende […]

Succesfuld Digital Marketing: Brug virksomhedens intellektuelle kapital

Kunder køber ikke, hvad man gør. De køber, hvorfor man gør det.

I moderne digital marketing er det afgørende, at man fortæller kunderne, hvorfor man gør, som man gør. Derfor skal man nærmest krænge det inderste […]

12 april 2019|Categories: Kampagner der virker|Tags: , , , , |Kommentarer lukket til Succesfuld Digital Marketing: Brug virksomhedens intellektuelle kapital

Digital Marketing version 2.0: Taler I til mennesket bag skærmen?

Den lange liste af kontakter, mails, til kunder skal aktiveres og bruges i den digitale kampagne. Men det er sjældent, at virksomheder reelt er klar over, hvordan slutbrugerne – kunderne – reagerer på de nyhedsmails […]

8 april 2019|Categories: Det digitale overblik|Tags: , , , , , |Kommentarer lukket til Digital Marketing version 2.0: Taler I til mennesket bag skærmen?

Sådan opbygger du den perfekte salgs e-mail

Den perfekte salgsmail.

Sådan en skabelon er efterspurgt, når man arbejder med online marketing. Men når man taler om opbygning af en salgs-email, er det vigtigt at understrege, at det er et af de områder indenfor […]

6 april 2019|Categories: E-mail markedsføring|Tags: , , , , , , , |Kommentarer lukket til Sådan opbygger du den perfekte salgs e-mail

Flow Marketing: Undgå at annoncere i blinde

Når man udregner værdien af sin digitale marketingskampagner, bør man anskue det ud fra et flow-perspektiv. Jeg kalder det Flow Marketing.

I alt sin enkelthed handler Flow Marketing om at få alle kampagner systematiseret i miniprogrammer. […]

4 april 2019|Categories: Flow Marketing & Leads|Tags: , , , , , |Kommentarer lukket til Flow Marketing: Undgå at annoncere i blinde

E-mail Eller SoMe? Den lille forskel, der kan få afgørende betydning for en succesfuld digital kampagne

Man kan sagtens nå både unge og gamle med en marketing-kampagne på nettet. Men for at skabe en vellykket digital kampagne, skal den tilrettelægges, så den sættes ind præcist på de platforme, hvor målgruppen befinder […]

2 april 2019|Categories: Det digitale overblik|Tags: , , , , |Kommentarer lukket til E-mail Eller SoMe? Den lille forskel, der kan få afgørende betydning for en succesfuld digital kampagne
{subscription-lastnamel}
Tak for din bestilling!
Tak, du er nu tilmeldt forløbet.
Tak, du er nu tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak, du er nu tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak, en e-mail er på vej!