Digital markedsføring2018-01-05T10:45:48+00:00

Digital markedsføring

Markedsføring forbinder man ofte med trykte medier såsom avisannoncer og reklamer.
Hos mange virksomheder har det lokale dagblad ofte været en fast del af marketingbudgettet – Det er sådan set ikke forkert, men i dag er markedsføringen gået digitalt!

Den digitale verden har åbnet dørene op for helt nye tilgange og metoder inden for marketing. Hos Moving Digital er det vigtigt for os, at skabe målbare resultater. Så du præcis ved, hvor meget aktivitet der er på netop dine produkter / services. Analyse og data er vores stærkeste redskab. Vi starter altid med at gennemgå din virksomhed nuværende situation og kommer herefter med relevant rådgivning fra en af vores digitale eksperter, som I kan implementere.

For at få mest ud af din digitale og online markedsføring, er det nødvendigt at kunne måle eller registrere data, som efterfølgende gøres til genstand for beregninger og analyser. Vi hjælper med at gøre det hele forståeligt, så du ved, hvor mange henvendelser din virksomhed får, hvor kunder kommer fra, hvornår de besøger dig og meget mere.

Et simpelt råd

Hvis jeres virksomhed har medarbejdere med digitale kompetencer, er det vigtigt at inddrage dem. Derfor har vi et simpelt råd: Lyt til, hvad de unge siger. De nye idéer og ønsket om at forandre, er noget af det mest effektive inden for digital markedsføring.

I digital markedsføring er det en hjørnesten, at hjælpe kunderne og dele ud af sin viden. Mange virksomheder tror online marketing handler om, at jagte nye kunder. Men i virkeligheden er det langt oftere mere værdifuldt, at markedsføre til eksisterende kunder for at holde fast i dem. Er din virksomhed god til at holde fast i kunderne?

Vælg medie med omhu

Et andet godt råd er, at stille spørgsmålet: Hvilke medier passer bedst til min virksomhed?
Valg af kanal inden for markedsføring er utrolig vigtigt, hvis du vil skabe en succesfuld digital kampagne. Det handler om at kende sin målgruppe før man begynder, at kaste penge efter forskellige online medier. Når du har fastsat målene for virksomheden og hvilken kundetype man ønsker at henvende sig, kan man beslutte, hvilken kanal der passer bedst. Og det er sikkert, at ingen platform vare for evigt.

ikoner med behandling af data fra digital markedsføring

Få input til digital markedsføring. Det første input koster ingenting – det er en mulighed for, at du kan lære os at kende.

Tak, en e-mail er på vej!
{subscription-lastnamel}
Tak for din bestilling!
Tak, du er nu tilmeldt forløbet.
Tak, du er nu tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak, du er nu tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak, du er nu tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak, en e-mail er på vej!