Bureau2019-01-02T14:14:47+00:00

Mere end 20 års erfaring

Moving Digital har nogle af markedets dygtigste digitale eksperter

Moving Digital er et Digitalt Bureau, der kan samle alle dine online marketing aktiviteter ét sted. Det betyder, at du kun har én kontaktperson, du sparrer med, får rapporter fra og som kan besvare dine spørgsmål løbende.

Vi har et team af eksperter inden for: Google Ads, SEO, opbygning af hjemmesider, kodning, e-mail marketing, tekstforfatning, udarbejdelse af content m.m.

De sættes ind de steder, hvor de kan give dig stor værdi. Ved håndteringen af Google Ads anvender vi udelukkende Google Partnere.

Fordele for dig

  • Alle dine online marketing aktiviteter er samlet ved ét digitalt bureau. Du slipper dermed for at skulle holde styr på en ”Google Ads mand”, en ”SEO mand”, en webudvikler, en email marketing ekspert, en tekstforfatter osv.
  • Vi leverer både rådgivning og overordnet konceptudvikling, som sikrer en helhedsindsats, hvor de forskellige kanaler arbejder sammen mod de endelige mål. Tilgangen sørger for, at de forskellige indsatser komplementerer hinanden samt giver et skarpt overblik over, hvad der virker, og hvad der ikke virker.
  • Højere fleksibilitet: Ved at have alle aktiviteter samlet et sted, kan der nemmere skrues op og ned for de aktiviteter, der performer/ikke performer baseret på en grunding analyse af data.
Digital Marketing

Få et uforpligtende tilbud

Tag kontakt for en uforpligtende snak om, hvad vi helt konkret kan hjælpe din virksomhed med.

Skriv til movenow@movingdigital.dk 

Eller ring på telefon 3016 8341

Kvalificering af LEADs

Hvad er det enkelte LEAD værd, og hvilken proces skal dine LEADs igennem, for at det bliver købsmodent?

Hos Moving Digital gennemfører vi analyser og spørgeundersøgelser, der er incitamentstyrede. Det betyder, at listen af LEADs kvalificeres og sorteres, således at du kan prioritere indsatserne til dem, der allermest ønsker at købe af dig.

Det reducerer salgsomkostningerne, det øger hit-raten pr. kontakt og det sikrer, at virksomhedens medarbejdere er i målrettet dialog med den målgruppe, der ønsker kontakt. Det er en win-win-win situation for alle.

Modning af LEADs

Et lead; et signup til et nyhedsbrev eller en følger på de sociale medier er et succesparameter i sig selv for de fleste virksomheder med en digital tilstedeværelse. Men det betyder ikke nødvendigvis, at personen bag er klar til at købe jeres produkter.

Det er heller ikke nødvendigvis sådan, at personen er klar til at blive ringet op af en sælger. Alt for ofte ender det med, at man går for hurtigt frem, og dermed brænder leadet af.

Der skal være en modningsproces. Moving Digital arbejder for eksempel med e-mail flow, hvor brugernes interesse øges og modnes mod et salg.

Opbygning af digitale kampagner der øger salget

Der investeres massevis af penge i digitale kampagner. Det store spørgsmål er; var det investeringen værd?

Hos Moving Digital beregnes alt ud fra ROI. For hver 1.000 kr., der lægges ind i marketingmaskinen, skal der komme mere værdi. For at kunne afdække den værdi, kræver det indgående brug af data. Hos os får du en digital kampagnestrategi, som baserer sig på dataindsamling.

Her vil du hele tiden kunne se, hvad hver eneste lead giver af merværdi til virksomheden, og I sikres, at hver eneste kampagnekrone bruges rigtigt. Læs mere om vores tilgang til Digital markedsføring her.

Sammenhæng mellem salg og marketing

Kender du dette scenarie: Der er kommet en lang række leads, mailadresser og signups ind fra en digital kampagne.

Hos marketing er man tilfredse. Der er etableret kontakt. Men hos salgsafdelingen står man med en salgschef, der ikke aner, hvad han skal stille op med dem. Enten er der så mange mailadresser, at salgsafdelingen aldrig når at ringe dem alle sammen op, eller også er der så lidt data og segmentering på det enkelte lead, at kvaliteten samlet set er så ringe, at det nærmest er spild af tid.

Der er en alt for lav konvertering på de leads, der generes i mange digitale kampagner i dag. Hos Moving Digital modner vi hvert eneste LEAD. Vi prioriterer og kvalificerer dem via gennemtestede salgstragter. Vi interagerer med dem, indtil de er klar til et direkte salg. Først der kommer salgsafdelingen i spil.

Google annoncer – får I nok ud af jeres annoncebudget?

Moving Digital integrerer indsatsen på Google Ads med Facebook eller andre sociale medier.

Ofte har virksomheder sat den digitale annonce-struktur sådan op, at der kører separate indsatser på sociale medier og Google. Vi kombinerer indsatserne, så I fordobler effekten af annoncerne.

Den trafik I får fra Google kan anvendes til at målrette budskaber til selv samme mennesker (helt ned på personniveau), når de er på Facebook. Det kan også gøres den anden vej. Moving Digital opsætter effektive kampagner, hvor I maksimerer potentialet i de investeringer, I allerede har fortaget. Læs om vores Google Ads indsats her.

Analyse og opsætning af landingpages, der skaber konverteringer

En landingpage er ikke nødvendigvis forsiden på jeres virksomheds website. Faktisk bør det sjældent være det.

En landingpage er den side, hvor jeres LEADs kommer ind i jeres univers. Det kan være vejen ind fra en annonce, en nyhedsmail eller et opslag på sociale medier. Og det er den side, som er den absolut vigtigste for en vellykket digital kampagne.

Hos Moving Digital analyserer vi med avancerede værktøjer hver eneste reaktion, der kommer ind fra besøg på annoncer. Vi indsamler data og laver en grundig analyse, og på den baggrund bliver hver landingpage hele tiden optimeret for flest konverteringer.

IP Marketing – Intelligent online annoncering

Vidste du, at du kan målrette dine bannerannoncer, så de ses af dine kunder? Man kan endda segmentere på brancher.

Du kan for eksempel sende et budskab til offentlige virksomheder om, at I er den foretrukne leverandør til det offentlige samtidig med, at I til kernemålgruppens branche kan eksponere et budskab om, at I er branchens førende.

Med andre ord. Med IP marketing kan man målrette på virksomhedsniveau, hvilke budskaber der skal vises. Igennem avancerede værktøjer kan vi spore, hvilken IP adresse en virksomhed anvender. Moving Digital har adgang til en stor database, hvor vi således kan målrette budskaber direkte til jeres kunder.

I slipper dermed for at vise annoncer til virksomheder, som ikke er interessante for jer. Det er også muligt at bruge IP teknologien på jeres egen webside sådan, at den ser forskellig ud baseret på hvilken type virksomhed, der besøger jer.

E-mail som marketing-maskine

Få en marketing-maskine som kører smidigt, altid rammer jeres kunder med indhold og som interesserer dem uden, at det koster jer det store i drift.

Moving Digital opsætter mail-flows, der gør, at brugerne får e-mails, som er målrettet efter deres adfærd. Dem, der åbner og klikker meget, får mange mails, og vi gennemfører en digital salgstragt således, at dem der er parat til salgsbudskaber får dem, mens dem der er i researchfasen bliver respekteret, og i stedet får indhold, som giver dem viden og information.

Man kan ikke sælge noget til nogen, som ikke er interesseret i produktet. Derfor segmenterer vi jeres e-mail liste efter deres brugeradfærd. Læs mere om E-mail marketing her.

Undgå spildte aktiviteter

Moving Digital opsætter analyseværktøjer, som gør, at vi i løbet af kort tid vil kunne udarbejde en rapport, der viser jer hvilke digitale indsatser, der virker, og hvilke I med fordel kan erstatte med andre.

Hvad skal I gøre mere af? Hvad skal I gøre mindre af? Hvad sker der for eksempel, hvis I øger jeres Google budget med 25 procent, og sænker budgettet på de sociale medier tilsvarende?

Nogle gange kan vi med samme budget fordoble resultaterne på 3-6 måneder, ganske enkelt fordi vi måler og analyserer. Moving Digital gør det muligt for jer at bygge jeres beslutninger på data og fakta frem for antagelser.

Undgå at det bliver et designprojekt – vi går efter forretningen

Det klassiske webbureau vil ofte starte med at tilbyde et nyt website. Moving Digital er ikke noget klassisk webbureau. Vi er et digitalt forretningsbureau.

Vi arbejder derfor gerne inden for eksisterende website. Men vi optimerer jeres site sådan, at I bedre konverterer trafikken, der kommer på siden. Det har ikke så meget at gøre med at flytte en knap til højre eller venstre. Det handler om at placere indhold, som gør, at de brugere, der lander på siden, har noget at interagere med.

Vi identificerer jeres virksomheds intellektuelle kapital og leverer den i en indbydende form til digitale brugere, som de selv ønsker at interagere med. Det kunne for eksempel være 10 gratis råd om huskøb hos et advokat firma, eller en guide til at gøre bilen vinterklar fra virksomheden, der sælger biler. Det at bytte godt indhold for en mailadresse er en effektiv måde at skabe LEADs.

Moving Digital optimerer ikke bare jeres hjemmeside, men vi bygger en digital forretningsmodel op, som gør, at I får mere ud af den trafik, der drives ind.

Analyse af konkurrenter – Blue ocean-strategi

Viden er magt. Hos Moving Digital hjælper vi jer til at blive klogere – både på hvordan I selv interagerer med jeres målgruppe samt på, hvad jeres nærmeste konkurrenter gør.

Med avancerede værktøjer monitorerer vi al trafik. Den databehandling er med til at sikre, at I hele tiden ved, hvad der virker og har konkrete ideer om, hvad der kan bringe jer mod målet. Læs mere om digital strategi her.

Retain-strategi: Retain af kunder

Alt for mange leads brændes af, fordi de ikke bruges rigtigt. Blev en nyhedsmail afvist eller ikke åbnet, opgives kontakten, og man forsætter med at sende nye ud.

Vedholdenhed er et nøgleord i den digitale kampagne-strategi. Hos Moving Digital starter vi med at samle alle LEADs op og se på dem på ny. Måske var det små ting, formuleringer, vinklinger eller et forkert tilbud, der gjorde, at jeres LEAD ikke blev konverteret.

Det ved man, når man ser på data. En af de bedste kilder til mersalg i den digitale kampagne er retain-strategien. Lad os se jeres LEADs igennem igen. Med den rette strategi og indsats, vil mange kunne konverteres.

A/B splittest

Moving Digital gennemfører A/B Splittest. Her tester vi forskellige kampagne-ideer af på mindre målgrupper.

På baggrund af resultaterne kan vi herefter vælge den kampagne med bedst effekt inden den store lancering. På den måde får I en kampagne, der virker optimalt, hvor kritiske valg er forankret i data og faktuel viden fremfor følelser og fornemmelser.

Test af nye produkter

Inden virksomheden satser stort på et nyt produkt, så skal det testes af. Ofte tager man som virksomhedsleder selv et valg om hvilket produkt, der skal lanceres og hvilken idé, der er den bedste.

Man baserer valget på erfaring og mavefornemmelse. Men igennem en digital kampagne kan man kvalificere det valg med data. Moving Digital gør det muligt for jer at teste forskellige produkter og idéer, inden de går på markedet. Her vil I kunne se hvilke, der vil give bedst respons.

Man kan også blive klogere på hvilke justeringer, man bør foretage inden den endelige lancering. Moving Digital arbejder altid med en udefra- og ind-tankegang i stedet for en indefra- og ud-tankegang. Det kan være rigtig dyrt og næsten umuligt at gætte sig frem.

Tilstedeværelse på de sociale medier

Det er altid en overvejelse værd, om man skal anvende ressourcer på en kampagne på sociale medier – og ikke mindst hvilke sociale medier.

Hos Moving Digital kan vi på baggrund af vores brede erfaring komme med kvalificerede gæt på, hvilke medier I sandsynligvis vil have gavn af at annoncere på. Vi effektmåler derudover alle indsatser. Vi ser på resultater og rækkevidde. Det giver jeres virksomhed en kvalificeret indsigt i, hvad der virker i forhold til jeres målsætning. Læs mere om online marketing strategi her.

Udvikling af digitalt content

Det kaldes virksomhedens intellektuelle kapital, og ser man på det med digitale marketingbriller, er det guld værd.

Den viden, der er i jeres virksomhed, kan omsættes til værdi for jeres kunder og konverteres til salg. Det er en intelligent måde at skabe synlighed. Hos Moving Digital udvikler og skaber vi content i samarbejde med jeres marketingafdeling.

Målet er at skabe indhold af høj kvalitet, som vækker interesse hos brugerne og optimerer jeres søgemaskineoptimering (SEO). Og som med alt andet hos Moving Digital baserer hver eneste produktion sig på løbende analyser og data. Hvad virker, hvad virker ikke?

Analyse er vores stærkeste redskab

Derfor gennemgår en af vores eksperter jeres nuværende webside og kommer med relevant rådgivning, I kan implementere.

Skriv dig op og få input, der øger jeres lead inflow og hæver online salget.

PS: Vores første input koster ingenting og de er ikke auto-genereret. Det er en mulighed for, at du kan lære os at kende

Tak, en e-mail er på vej!
{subscription-lastnamel}
Tak for din bestilling!
Tak, du er nu tilmeldt forløbet.
Tak, du er nu tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak, du er nu tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak, du er nu tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak, en e-mail er på vej!